google22e3e468f76438ed.html UA-90424312-1

معرفی کتاب راهبرد کسب و کار

با عرض سلام

با توجه به فعالیت اصلی این سایت درخصوص آموزش کسب‌وکار و کارآفرینی کتاب‌های که می‌تواند برای شما عزیزان مفید باشد از نویسنده‌های مطرح جهان و ایران تقدیم می‌کنیم. شایان‌ذکر است کتاب‌های انتخابی در زمینه‌های بازاریابی، فروش، استراتژی، کسب‌وکار و ارتباط مؤثر است. امیدوارم بتوانیم کمک کوچکی به شما عزیزان بنماییم

کتاب راهبرد کسب‌وکار

واکاوی الگوهای تدوین و پیاده‌سازی راهبرد

نویسنده: برایان نریسی ترجمه: صالح سپهری فر

ناشر: انتشارات دنیای اقتصاد

کتاب راهبرد کسب و کار
راهبرد کسب و کار

یکی از کتاب‌های زیبا و مفهومی در خصوص شناخت و راهکاری ایجاد کسب‌وکار است و مانند بقیه کتاب‌های برایان تریسی با یک‌زبان ساده و گویا نوشته‌شده است و از خصوصیات دیگر این کتاب اندازه آن و همچنین مختصر بودن این کتاب است.

این کتاب را در بیست‌ویک فصل می‌خوانید.

قسمتی از فصل اول با عنوان: آشنایی با راهبرد: اسکندر کبیر را تقدیم می‌کنیم.

اسکندر  بلافاصله به‌عنوان رهبر، جریان امور را در دست گرفت. او ابتدا همه عناصر نافرمان را از ارتش حذف کرد. سپس ارتش خود را سازمان‌دهی مجدد کرده و … همانند همه برنامه ریزان راهبردی، یک مأموریت بزرگ را در ذهن داشت. او بسیار بلندپرواز بود

برای تهیه کتاب میتوانید از طریق سایت انتشرات دنیای اقتصاد اقدام کنید

درباره نویسنده

با سلام پرویز عسکری نایینی هستم ، مدرس و مشاور کسب وکار با ارئه رویکردهای نوین روز دنیا خوشحال میشوم بتوند به عزیزانی که به مشاور احتیاج دارند کمک کنم

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *