گزارش کارگاه و کلاس آموزشی ترفندهای لازم برای هر کسب و کار آغاز گردید.
در تاریخ ۲۵/۲/۹۶ راس ساعت ۱۴/۳۰ دقیقه کلاس آموزشی ترفندهای لازم برای هر کسب و کار آغاز گردید.
در این کلاس آموزشی که با استقبال خوب شرکت کنندگان مواجه شد، با توجه به تحصیلات و سابقه کاری مطالب بصورت کاملا حرفه ای عنوان گردید.
کلاس با بحث در خصوص دلایل راه اندازی کسب و کار و تفاوت بین هزینه و درامد آغاز شد.
سپس در خصوص دسته بندی ، هدف گزاری و برند شدن در بازار تحت عنوان STP مطالب جدیدی ارائه گردید
که با مثالهای عینی و ساده شدیدا مورد توجه حضار قرار گرفت.
برای مطالعه کامل در خصوص STP میتوانید به مقاله معنی STP در کسب و کار چیست مراجعه نمائید.
از رئوس مطالب دیگر این کارگاه بحث در خصوص اقیانوس آبی و اقیانوس قرمز بود
که در مورد پیدا کردن بازار های جدید و بکر راهکار ارائه می داد.
یکی از قسمتهای مهم دیگر این کارگاه بحث در مورد گاو بنفش هر
کسب و کار بود
و اشاره به این مطلب داشت که دلیل خرید مشتریان از ما چه چیزی میتواند باشد و در واقع مزیت ما نسبت به دیگران چه چیزی میتواند باشد.
از مهمترین مطالب عنوان شده در این کارگاه تفاوت افراد موفقیت با دیگران بود که مورد توجه حاضرین قرار گرفت که با توجه به مطالب کتاب هفت عادت مردمان موثر استفان کاوی ارائه گردید
یکی دیگر از موارد مطرح شده در این دورهای بحث در خصوص الویت بندی در استارتاپ ها با توجه به اهمیت آن بود که در غالب یک مثال زیبا تلویزیونی تحت عنوان استارتاپ از نگاه خندوانه مطرح گردید
برای مطالعه کامل تر میتوانید به مقاله کارآفرینی با طعم خندوانه مراجعه بفرمائید
با توجه به اشنایی اینجانب از دنیای کسب و کار فکر نمیکردم این کارگاه اثر مفید و جدیدی برایم داشته باشد ولی حالا بعد از شرکت در کارگاه بسیار خوشحالم که مطالبی کاملا کاربردی و علمی را در قالب مثال هایی عینی دریافت کردم. با ارزوی موفقیت هرچه بیشتر شما استاد گرامی
درود بر شما
از اینکه این دوره برای شما اثر بخش بود بسیار خرسندم
به امید دیدار مجدد شما
با سلام
تبریک بهاین همه تلاش و همت شما استاد عزیز
از لطف شما سپاسگزارم
مثل همیشه عالى استاد!!
درود بر شما
از توجه شما سپاسگزارم
از سر فصلهایی که عنوان شد پیداست سمینار بسیار کاربردی بوده است . به امید موفقیت های بیشتر برای شما
درود بر شما سپاسگزارم